Veelgestelde vragen over leverinformatie
Wat moet ik doen wanneer de goederen tijdens het transport beschadigd zijn?
Uw bestelling wordt door ons zorgvuldig verpakt en gecontroleerd voor verzending. Schade tijdens de verzending is natuurlijk niet uit te sluiten. Wij vragen dus om de goederen bij levering zorgvuldig te controleren op eventuele schade.
In geval uw bestelling beschadigd aankomt, kunt u weigeren de beschadigde goederen in ontvangst te nemen en op de leverbon een opmerking te noteren. Gelieve maximum binnen 4 dagen na ontvangst onze klantendienst hiervan schriftelijk op de hoogte te brengen, alsook de vervoerder
Wat als je de bestelling toch aanvaardt ondanks deze aanbeveling en je merk dat de goederen beschadigd zijn? Stuur ons dan zo snel mogelijk digitaal foto’s door van de verpakking (zowel de buitenzijde als de binnenkant met opvulmateriaal en waarvan minstens 1 met het verzendlabel) én beschadigde producten, met vermelding van uw order/factuurnummer zodat wij een schaderapport kunnen indienen bij de verzekering.
Andere veelgestelde vragen over leverinformatie
Kies een andere categorie